23 Şubat 2013 Cumartesi

Pudingli Kurabiye

Hem farklı, hem pratik, hem de leziz kurabiyeler yapmak istermisiniz? O zaman bu tarif tam size göre. Ben tarifi, ismini hatırlayamadığım, bir televizyon programında görmüştüm. İçinde puding oluşu dikkatimi çekti. Birde oğlumun kakao tutkusu, beni hemen bu tarifi denemeye teşvik etti. Kendisi kakaolu herşeyi o kadar çok seviyor ki; yakında tuzlu pastalara bile kakao koyabilirim o derece...
Bu kurabiyeler bu aralar bizim evde en çok tüketilenler arasında yerini aldı. Hemen tarife geçiyor ve bu lezzetli kurabiyeleri denemenizi tavsiye ediyorum...


Malzemeler :
  • 1 paket yumuşak margarin veya tereyağı
  • Yarım kahve fincanı şeker
  • 4 yemek kaşığı nişasta
  • 1 çay bardağı sıvıyağ
  • 1 paket kakaolu puding
  • Kabartma tozu, vanilya
  • Damla çikolata
  • Aldığı kadar un
Hazırlanması :
  1. Damla çikolata hariç, tüm malzemeleri karıştırıp bir hamur elde ediyoruz.
  2. Elde ettiğimiz hamuru merdaneyle açıyoruz ve kalıplarla şekil veriyoruz.
  3. En son üzerine damla çikolatayı da ekleyerek, pişiriyoruz...
Afiyet olsun...

Not: Diğer tariflerime de bakmak isterseniz burada...


19 yorum:

  1. çok güzel gözüküyor bende deneyeceğim eminimki benimkilerde çok beğenecek:)
    sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Eminim çok sevecekler...

      Sil
  2. Pudingli kek çok sık yaparım ama kurabiye hiç denememiştim.Çok lezzetli görünüyor.Ellerine sağlık sevgile Güneş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Bende pudingli keki denememiştim.Birde onu deneyeyim.

      Sil
  3. nefis gözüküyorlar.. pudingli bir tarif denememiştim hiç bugüne kadar paylaşımınızla ilk olacak teşekkür ederim.. bu arada blogunuzda gezdim gördüm begendimm.. kurabiye için elinize sağlık... sevgiyle.. bloguma beklerim bende..
    cigdemdengule.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Your style is ѕo unіque compared tο other folks I hаve геaԁ
    ѕtuff frοm. Many thanks for pοsting ωhen you've got the opportunity, Guess I'll ϳust
    bookmark this wеb site.

    my weblоg - vip shopping

    YanıtlaSil
  5. kurabiye delisi ben bunu kesinlikle denemeliyim :) ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman tam size göre bu tarif... Teşekkür ederim...

      Sil
  6. toz şeker mi yoksa pudra şekeri mi koyulacak içine?

    YanıtlaSil
  7. Selamlar.Tesekkurler tarif icin.Bugun yaptim bende.Agizda dagilisi guxel,tadi kakaolu diger kurabiyrlete cok benzedi.Ev halki nasil bulacak bakalim.

    YanıtlaSil
  8. Ha bu arada tarifte UN goremedim. :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım ev halkıda beğenir.Elinize sağlık...

      Sil