4 Aralık 2012 Salı

Mutfak Havlusu

Hani bazı işler vardır; insanı rahatlatır. Onunla meşgul iken, uzaklaşırsın biraz herşeyden. İşte kurdela nakışı da böyle benim için. Gerçi kendisiyle tanışalı çok olmadı ama kısa zamanda bana kendini çok sevdirdi. Biraz ara versem, özlem gidermek adına, küçük de olsa birşeyler yapmak için ortaya çıkıveriyor hemen kurdelalarım. Bu mutfak havlusunu da o zamanların birinde yapmıştım.


Sevdiğim şirin bir model. Bu gülleri çoğu modele yakıştırıyorum.


Size hangi uğraşlar terapi gibi geliyor ?..


Not: Eğer bu mutfak havlusunu beğendiyseniz ve almak isterseniz buradan ulaşabiliriniz.

Not: Diğer kurdela nakışı çalışmalarım da burada...






10 yorum:

  1. Çok şık ellerinize sağlık,el işi benim tutkum bana göre hem arkadaş hem doktor yani her derde deva.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Evet kesinlikle ben de katılıyorum her derde deva.Sevgilerimle...

      Sil
  2. Elliren sağlık sade ve şık bir havlu olmuş..Yaklaşık 3 senedir keçeyle uğraştığım için şu sıralar terapim keçe...Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler...Keçeyle uğraşmak da çok zevkli...Sevgiler...

      Sil
  3. canım çok güzel olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, beğenmenize sevindim...Sevgiler...

      Sil
  4. Ben de çok severim kurdele nakışını, elinize sağlık çok hoş olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler.Beğenmenize sevindim.Sevgilerimle...

      Sil
  5. bende vakti zamanında makine nakışı yapmıştım,çok zevkli bir iştir,eline sağlık canım çok güzel olmuş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler.Makine nakışı da çok güzel ve bana göre biraz zor bir iş.(Belki de çok fazla bilmediğimden bana öyle geliyor.)

      Sil