1 Kasım 2012 Perşembe

Kurdela Nakışlı Masa Örtüsü

Elimde geçen sene aldığım bir örtü vardı. Onu, elimdeki kurdelalarla, dört köşesine sade bir kurdela nakışı yaparak değerlendirmeye karar verdim. Modeli kendim çizdim. Çiçekleri pembe tonlarında yapmaya karar verdim. İlk çiçeği yaptıktan sonra fark ettim ki, pembe kurdeladan ancak iki çiçek yapılabilecek. Diğer iki çiçeği de elimdeki diğer renklerden yapayım diye düşündüm. Sonuçta ortaya böyle bir örtü çıktı;


Kenarlarındaki saçaklar açık ve karışık durumdaydı. Onları ayırıp, kıvırarak arkalarından diktim. Çok uğraştırdı beni. Bu işin başka, pratik bir şekli de vardır herhalde, ama ben bilmediğim için aklıma böyle bir yöntem geldi.

Örtünün nasıl olduğu konusunda hala kararsızım. Daha doğrusu aradaki ton farkının...
Sizce nasıl olmuş?

Not: Diğer kurdela nakışı modellerime buradan bakabilirsiniz.

8 yorum:

  1. hmmm ne emekli ! ne guzellik :)

    YanıtlaSil
  2. Ben çok beğendim bazen klasiklerin dışına çıkmak güzel oluyor ellerinize sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğinize çok sevindim.Sevgilerimle...

      Sil
  3. cok emek vermişsiniz ve elbette cok cok da guzel olmuş....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler.Emeğin girdiği herşey çok güzel oluyor değil mi?

      Sil
  4. Bence çok zarif olmuş..Karışık örnekli örtüler beni her zaman yormuştur..Sade ama zarif olanlar tercihimdir..Bu örtüde sade ama zarif olmuş..Ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil