23 Kasım 2012 Cuma

Çocuklarla Tişört Boyama

Uzun zamandır istediğim tekstil kalemini almak için gittiğim yapı markette, çocuklar için satılan tekstil kalemlerini gördüm. Tabii yanımdakilerin de(oğlum ve kızım) yoğun isteği üzerine onu aldık. Eve dönüş yolumuz, çocuklarla 'hangi tişörtü, nasıl boyasak' diye konuşmakla geçti. Ve eve gelince hemen ilk denemelerimizi yaptık.
Ben çizdim, onlar boyadı. Oğlumun hemen hemen çoğu kıyafetinde araba, motor, uçak(vs.) var. Olmayanlara da biz ekliyoruz.


Ve bu da minik kelebeğimin, kelebekli tişörtü;

Bu kalemler, normal tekstil kalemine nazaran biraz daha soluk renkli gibi geldi bana. Ama çocuklar için çok eğlenceli bir faaliyet olduğu kesin. Bir çocuk için kendi tasarımı olan bir tişörtü giymek, çok zevkli bir duygu olsa gerek...

Not: Diğer süslediğim tişört ve kıyafetler burada...


6 yorum:

  1. ne kadar guzel olmuşlar ellerıne saglık kuzucukların...cok ıyı yaPmışsınız...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz.Birde yaparken bir eğlendik ki sormayın...Sevgilerimle...

      Sil
  2. ellerinize sağlık, bravo ne güzel de çizmişsiniz.harika olmuşlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler.Beğenmenize sevindim...Sevgiler...

      Sil
  3. bu kalemlerden bende almak istiyorum ,acaba yıkayınca akma ,dökme yapıyor mudur diye hep tereddüt ettim.alıp denemek gerek.eline sağlık çok güzel olmuşlar,güle güle kullansın kuzucuklar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Ben de diğer tekstil kalemlerini de denemek istiyorum.

      Sil