16 Kasım 2012 Cuma

Anahtarlıklar

Herşey, oğlumun okuldaki dolabının anahtarı için, anahtarlık aramam ile başladı. Arabalı bir anahtarlık ararken; en iyisi kendim yapayım, hem üzerine ismini de yazarım diye düşündüm. Ve keçe kullanarak oğluma bu anahtarlığı yaptım;


Sonra, baktım ki anahtarlık yapmak çok eğlenceli, bir tane de kendime yapayım o zaman dedim. Kırmızı bir kadife kumaşım vardı. Bundan güzel bir 'angry birds' olur diye düşündüm. Oldu da.. Ve işte büyük bir zevkle kullandığım anahtarlığım;


Sanırım anahtarlıkların devamı gelecek. Çünkü kızımdan ve yeğenlerimden yoğun istek, hatta baskı var. Ne yapalım artık. İstekleri baş göz üstüne kabulüm...


14 yorum:

  1. bencede devamı olur bunların cok şirinler cünkü...:)) ogluşunda gule gule kullansın canım..sende....senınkıne ayrı bı bayıldım rengı cokkk tatlı....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz için teşekkür ederim Serpil Hanım.Bende çok sevdim kızgın kızgın bakan kuşumu...

      Sil
  2. çok güzel düşünmüşsün ,bayıldım ,çok şirin olmuşlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize çok sevindim.Teşekkürler...

      Sil
  3. aaa angry birds'ü ne kadar güzel benzetmişsiniz bravo :) kesinlikle bizden de yoğun istek var devamını bekleriz görüşmek üzere..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler..Ben bu şevkle yakında seri üretim bile yaparım.Sevgiler...

      Sil
  4. Anahtarlıklar çok hoş olmuş..Helede angry birds çok tatlı olmuş..Ellerine sağlık canım:)

    YanıtlaSil
  5. ellerinize sağlık!

    YanıtlaSil
  6. her ikiniz de güle güle kullanın,eline sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkimizde çok teşekkür ederiz canım..Sevgiler...

      Sil
  7. çok cici olmuşlar çantaya ayrı bayıldım cnm..elbısenı merakla beklemekteyım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.İnşaallah en kısa zamanda yayınlayabilirim...

      Sil