6 Nisan 2012 Cuma

Çocuk Çantası

Kızım(3,5 yaşında) tam bir çanta taşıma meraklısı.Evde, dışarıda, hatta arabada otururken bile elinde hep bir çanta var.Oğluma oyun halısı yaparken,kendisine de bir çanta yapmamı istedi.Ben de ona keçe kumaşları kullanarak,bu çantayı yaptım.Üzerine de iplerle küçük çiçek motifleri işledim.Kızım çok sevdi.Yanından hiç ayırmıyor.




Bu çantayı da ablamın kızına yaptım.Hello kitty figürünü çok sevdiği için, kot kumaşa hello kitty resmi yapıştırdım.Ve minik çiçekler yaptım.



İki prenses de çantalarını çok sevdi.Ve  bana yeni çanta siparişlerini verdiler bile...



10 yorum:

  1. kızım olsa da yapsam:) eline sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Ellerinize sağlık,ikisi de harika:)

    YanıtlaSil
  3. kızlar çok alemler valla,süslerine pek bir düşkünler ,benim oğlumun çoğu zaman ne giydiği bile umrunda olmaz:)
    çanta pek şeker olmuş,güle güle kullansın prenses..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler.Fazla kullanımdan yıprandı bile.Şimdi yenisini istiyor.

      Sil
  4. ah ah o yaşlarda hep öyle süse püse düşkün oluyorlar, tam yemelik zamanları. Gerçi böyle güzel bir çantayı nasıl özenle taşımasın ki? Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim.

      Sil
  5. Merhaba ikiside çok güzel ve şık olmuş güle güle kullansınlar.Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim.Sevgiler...

      Sil