7 Şubat 2012 Salı

Oyun Halısı

Oğluma yaptığım oyun halısını sizlerle paylaşmak istiyorum.Tasarımını beş yaşındaki oğlumla birlikte yapmıştık.Yapımında çeşitli renklerde keçe kumaşlar ve stickerlar kullandım.


Oyun halımızı oluşturan bölümleri yakından da göstermek istiyorum.Burası parkımız;


Burası da otoparkımız.Gördüğünüz üzere helikopter sahamız da mevcuttur otoparkımızda.


Arabaların olduğu yerde benzin istasyonu ve tamirci de olmalı;


Ve son olarak manzaralı seyahatler için denizimiz;


Erkek çocuklarının araba tutkusu malum.Bu oyun halımız oğlumun en sevdiği oyun alanlarından biri oldu.Hatta üç buçuk yaşındaki kızımda abisinden fırsat bulduğu anlarda oyuncaklarını burada oynamak istiyor.Ayrıca bir anne olarak;çocuklarının kendi el emeği oyuncaklarıyla oynamasını izlemek ayrı bir zevk doğrusu...









15 yorum:

  1. Çok güzel olmuş, bayıldım. Eline sağlık. :)

    YanıtlaSil
  2. Elinize sağlık çok güzel bir düşüncenin sanata ve halıya yansıması olmuş hali firmalarının dikkatini de çeker inşallah vitrinlerde görürüz.

    YanıtlaSil
  3. Ö.C.KÜÇÜK;
    Yorumunuz için çok teşekkür ederim.

    adsız;
    Teşekkürler.İnşaallah görürüz.

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık, ben de oğluma trafik halısı yapmıştım. kızıma da evcilik halısı yapmıştım. üzerinde çok oynuyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Sizin yaptıklarınız da çok güzel olmuş.

      Sil
  5. İyi fikir,eline sağlık arkadaşım.. hazır oyun halılarından daha güzel olmuş.. İyi günlerde kullansınlar.. (^_^)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.Çok sevdiler gerçekten de...

      Sil
  6. Kızım biraz daha büyüsün kesinlikle yapacam bende:))
    Buarada blogunuzuda çok beğendim ve hemen izle kısmını tıkladım artık izlemekteyim:)))
    Sizi de benimkine beklerim
    komirra.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. çok beğendim eline sağlık

    YanıtlaSil
  8. Emeğinize sağlıkk hepsi çok güzel olmuş.Terapi gibi değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim...Kesinlikle keçeler ile uğraşmak insana çok iyi geliyor...

      Sil