5 Şubat 2012 Pazar

kahvaltı

Dün çok yakın bir ardaşım ve annesini mütevazi bir kahvaltı sorasında ağırladım.Ayrıca bu sofrada bize 1.5 , 3 , 3.5 ve 5 yaşlarında dört sevimli minik de eşlik etti.İşte soframız;
                                     

Sofrada bulunan böreğin yapımı,pişmesi çok pratik.Acil durumlarda tam bir kurtarıcı.Kahvaltı sofralarına güzel bir alternatif.Yakından görünümü;

Böreği üç yufkadan yaptım.Teflon tavada pişirdim.Yufkaların arasına bir yumurta,yoğurt ve sıvı yağdan oluşan sos sürülüyor.Geceden buzdolabında bekletip sabah pişirince daha güzel oluyor..



Birde çok pratik, bir o kadar da lezzetli yumurtadan bahsetmek istiyorum;

Yoğurdun üzerine haşlanmış yumurtalar dilimlenir.Onunda üzerine tereyağı kızdırılıp(arzuya göre kırmızı toz biberde konulabilir tereyağına) dökülür.Dün sofrada en beğenilenlerden oldu bu pratik lezzet.Çocuklar için yoğurdun üzerindeki yumurtaya farklı şekillerde verilebilir.
Kahvaltıdan sonra da arkadaşımın annesinin İskeçe'den getirdiği Türk kahvesini yudumladık keyifle.
Herşey bir yana sıcak bir dost muhabbeti vardı dün evimizde( tabi dört çocuk cıvıltısı eşliğinde)...

4 yorum:

  1. Sevgili Güneş;
    Tüm pozitif enerjini yansıttığın blogun hayırlı olsun.Artık dönüp dönüp tekrar sorduğum tariflerin, mesafelerden dolayı göremediğim elişlerin... hepsinin yeni adresi yeni yuvası burası olur ins. Tüm iyilikler, güzellikler ve hayırlar seninle olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili ceylin;
      güzel dileklerin için çok teşekkür ederim.

      Sil
    2. Sevgili Güneş, blogun hayırlı uğurlu olsun diyorum ve tariflerinden birini sayfana girer girmez yapmış bulunuyorum. Kahvaltıdaki böreği denedim. Şimdi pişiyor, henüz tadına bakmadım ama harika olacağını düşünüyorum İnşallah.
      Kurabiye tarifini de en kısa zamanda deneyeceğim. Oda çok pratik görünüyor. Sevgiler.

      Sil
  2. Sevgili Adsız;
    Güzel dileklerin ve yorumun için çok teşekkür ederim.Sana şimdiden afiyet olsun.Sevgiler.

    YanıtlaSil